joi, 1 octombrie 2009

M-am exprimat gresit...

In ultima vreme fac ce fac, si cum concluziile logice nu apar, ramane ca m-am exprimat eu gresit:

-am avut nevoie de un prieten (nevoie absurda ce apare foarte rar si la mine) si am fost trimisa sa dorm...am fost probabil prea directa cu exprimarea starii pe care-o posedam, asa ca ..un somn bun ce nu rezolva?

-am procedat corect, am facut si neste bine si m-am ales cu o futere de mama. Ciudat cum astepti niste credit...alta absurditate sa astepti putina incredere, pai ce timpul trecut este egal cu devotamentul?sau cu increderea? Nu, intr-adevar credit nu mai primesti, nici cu buletinu, nici cu sentimente investite.

Ceva vreme o sa imi tin si eu calea, o sa devin mai salbatica decat eram (nu, nu eram nici macar un pic) si apoi o sa o iau de la cap. We allways do this shit, isn't it???

Hai noapte buna!

ori

Buna dimineata inumanilor!

1 pareri (bune sau nu):

cristi spunea...

daca mai vrei un prieten in plus, sunt aici:)

With each day of freedom i go deeper in my own cage...